Avantajele francizei Mons Mellis

Avantajele francizei Mons Mellis

Profitabilitate. Francizatul Mons Mellis beneficiază de o afacere testată, care se bucură de un real succes

Personal redus. Datorită conceptului Mons Mellis, brutăria va putea fi gestionată cu un personal restrâns, format din 2 până la 6 oameni, ceea ce nu exclude, dar limiteză problemele legate de lipsa personalului, specifice acestui moment și care se vor acutiza în viitor.

Continuitate. Viitorul brutăriilor din România se înscrie clar pe acest trend al micilor brutării, în detrimentul brutăriilor de volum, energofage, și operate cu personal numeros. Să ne gândim că în Germania, Franța, Italia, până la 70 % din piața pâinii este acoperită de brutăriile artizanale care oferă pâine proaspată, curată, și care au ajuns la a 5-a sau a 6-a generație de brutari,  afacerea transmițându-se din tată-n fiu.

Recunoaștere. Te vei bucura de o afacere cunoscută pe plan național si internațional, de toate premiile obținute de noi, de toate rețetele create de noi, de imaginea noastră impecabilă, de promovare continuă.

Materie primă de calitate. Într-o lume în care diversitatea materiilor prime aduce cu sine și probleme legate de calitate, de furnizori cu practici economice diferite, noi iți punem la dispoziție toată materia primă de care ai nevoie, în condiții de calitate maximă, fiecare produs care intră în componența rețetelor noastre, fiind serios testat și verificat, astfel încât să poți produce la un nivel de calitate maximă.

Pregătirea inițială a francizaților. Chiar dacă nu aveți experiență, nu trebuie să vă impacientați. Înainte de deschidere, tot personalul va fi școlarizat și va face practică în unitățile Mons Mellis de la Brașov. Astfel, în momentul deschiderii brutăriei, toată lumea va ști cu exactitate ce are de făcut.

Oportunități de dezvoltare. Mons Mellis oferă francizaților oportunitatea de a se dezvolta, să deschidă și să opereze  alte unitați francizate. Exclusivitatea teritorială garantează zero concurentă din partea altor francizați. Contractul de area developer îi dă francizatului posibilitatea de a dezvolta noi unități într-un anumit teritoriu.